Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
4 välditavat müügikäitumist
Millised on neli müügikäitumise mudelit ning mida peab tegema, et müüa klientidele rohkem, kirjutab Stallion Rockshore Corporation tegevjuht Rauno Põldme.
Kui tihti peatab Teid tänaval või ostukeskuses mõni müügiesindaja, kelle ainuke soov on Teiega kaupa teha? Ma usun, et üpris tihti, arvestades uuenenud müügitehnikaid ning muutuvat ühiskonda. Müümine isiklikult on väga hea väljund, sest kuidas muidu me saaksime teada kõigist võrratutest toodetest, mis meid ümbritsevad. Sellele vaatamata leidub mõningaid müügiesindajaid, kellel ei ole suurt midagi kliendile pakkuda ning enamasti nad lihtsalt tüütavad meid. Kuidas aru saada, milline müügimees ei vääri meie tähelepanu või millisest käitumismustrist hoiduda ise müügitehinguid sooritades?
Eesti hoiustajad on Läti ja Leedu omadest tagasihoidlikumad. Kui meil on keskmine hoiuse suurus 8000 eurot, siis Leedus on see summa 12 000 ja Lätis 20 000 eurot, kommenteerisid Bigbank Eesti äriüksuse juht Jonna Pechter ja äripanganduse juht Aimar Roosalu raha kogumise mustrit.